Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BM

No ano, Všichni viděli pálení "vlajky" skupiny stohoven ale všichni už neslyšeli co pan prezident říkal. Mužete říci teď, bez vyhledávání na netu, co vlastně při té příležitosti prezident říkal?

13 2
možnosti
VF

Mimo jiné prezident řekl:...promiňte, že z vás dělám blbečky....(Bez vyhledávání na netu.)

7 1
možnosti
Foto

Právě ti "stydlíni" mu zaručili, že byl zvolený i po druhé za prezidenta.. U nás negativní výkřiky, jsou tou nejlepší reklamou. Voliči asi moc nemusí lidi, kteří se umí jen negativně vymezovat, ale sami nic pozitivního nenabízí..R^

11 3
možnosti

Úsilí Rusů na jeho zvolení bylo zjevné! Od komunistů jsem dostával desítky přeposlaných textů z proruských serverů denně! !!

4 6
možnosti
JL

Češi by měli využít Zemanovy popularity a založit nějaké mauzoleum nebo muzeum, hrnuly by se k nám z celého světa miliony turistů, aby něco tak neobyčejného, jako je Miloš Zeman, viděli. Mohly se by se tam pálit trenýrky, lidi by se mohli projíždět v neckách po rybníku a uchutnat oblíbené prezidentovo jídlo a lihoviny... ;-D

4 8
možnosti

to bude mít smysl, až do toho mauzolea bude koho uložit, jako odstrašující příklad toho, co už by se nikdy nemělo opakovat

0 0
možnosti
JS

Konečně normální (nehysterická) reakce.

Díky za ni.

23 3
možnosti
BV

Nic hysteričtějšího jsem už opravdu hodně dlouho nečetl...

0 0
možnosti
EK

Mladá, humanitně vzdělaná a takhle rozumná. To tu ještě nebylo.;-D

15 3
možnosti

Řekla jste to za mne:-).

6 1
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1853x
Podnikám, přemýšlím, pracuju, píšu, maluju bavím se a sním . Pět let věnovaných studiu Muzeologie na MU se neminulo účinkem, nicméně oboru se nevěnuji. Už několik let se pokouším o nemožné, zbohatnout intenzivním prodejem čehokoli ... :) viz:Musíš to mít!  www.musistomit.cz Když náhodou nepracuji, což je stav opravdu výjimečný, tak se zajímám o svět kolem sebe.Baví mě historie psychologie sociologie architektura, umění a ve všem jsem lajk!  Navíc píšu statusy na FCB a instagram piju víno a i o něm něco vím, a píšu špatnou poezii, evidentně.  Vyšla mně sbírka básní: Hledání, kterou nikdo nechce! :D Politika mě zajímá, ale já nezajímám ji. Díky tomu, mě nechává úplně v klidu. :) Miluju zábavu a humor, který se snažím nikdy neztrácet.

Najdete mě taky tady: 

https://www.facebook.com/mischa.sancheess

https://www.instagram.com/mischasancheess/