Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rv Naletěl jsem! Zklamala jste mne...

4 8
možnosti
JT

J92i75r26i 96T17i62c10h82y

16. 6. 2018 18:08

Mne tak trochu situace se Zemanem pripomina situaci s Trumpem. Oba byli zvoleni tesnou vetsinou, ale ty zavile, hnusne, primo zlocinne utoky proti temto prezidentum od sameho pocatku jsem jeste nezazil. At uz to byl lhar Clinton, nebo prezident Havel, proti kteremu mel mnozi vyhrady, vzdy tu byl jakysi prvek slusnosti a ucte k prezidentske pozici, takze opozice se chovala primerene.

18 3
možnosti

Oba trumpové jsou neřízenou střelou!

3 7
možnosti
SN

:-).....Já Vás také pochválím! President odplácí stejnou mincí. Dobře v jeho věku dělá, baví se. Někteří politici, (ti nejsprávnější), jsou z něj na prášky. A to je dobře ! R^R^R^V

15 11
možnosti
Foto

Ti, kteří kříčí, že se stydí za prezidenta se samozřejmě za něj nestydí Jsou rádi za příležitost se proti nenáviděnému Zemanovi veřejně vymezit. Stydět by se měli za C exkrementů. Strhnout státní symbol z Hradu a vyvěsit místo něj trenýrky byl ostudný čin hodný tak Pussy Riot.

30 10
možnosti
TH

Prirovnavate preszidenta k diteti a ostatni k rodicum? To jako fakt?

1 2
možnosti
Foto

Vyjádřila jste i moje pocity. Napsala jste to skvěle. Lidem v současné době paradoxně chybí vlastní názor a respekt a úcta k ostatním, protože jim chybí i respekt a úcta k sobě samým. Člověk, který si váží a respektuje sám sebe a je si sám sebou jistý, se nebude utápět v nenávisti a negaci vůči čemukoliv... Nepotřebuje být součástí "něčeho", JE sám za sebe.

A svět nezměníme násilím, svět změníme jedině tím, že změníme sami sebe a tím náš přístup k němu. Je to velmi těžké, ale stojí to za to. Ten vnitřní klid a vnitřní štěstí, které získáme, je báječná odměna a deviza pro další žití (nikoliv přežívání nebo snad jen fungování...).

Hezký den.

19 2
možnosti

Zkuste svůj náhled, jak změnit svět, nabídnout Miloši Zemanovi. Možná, že vám všem sundá růžové brýle! :-)

0 8
možnosti
VF

"Prezident si váží sám sebe". Někteří občané si také váží sami sebe, další lidé si váží naší země. Má to být vzájemné, bývá to ale často sobecké. JÁ prezident, JÁ občan, JÁ......

3 1
možnosti
JH

Radil bych Vám, nedělat si s tím starosti.Co se vlastně stalo tak hrozného ? Starý pán si zaskotačil, časem vše vyšumí.Přežil jsem (zatím) 10 prezidentů, žádný nestál za to, abych se kvůli němu rozčiloval.Vykašlete se na politiku, běžte ven a užívejte krásného dne.

9 1
možnosti
Foto

Souhlas. Ty zoufalé pokřiky, rukou lomení - a moralizování různých Euláií

Čubíkových nad chováním (originálním) prezidentem M. Zemanem je vskutku kontraproduktivní, a navíc naprosto nevýchovné - a naprostá ubohost. To se ti, co tak lamentují, považují za Čechy, o kterých se ve světě tvrdí, že mají smysl pro humor? Houbeles, k těm patřit nechci. Stydím se za ně. Rv:-( Díky za rozumný článek. R^

10 10
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1853x
Podnikám, přemýšlím, pracuju, píšu, maluju bavím se a sním . Pět let věnovaných studiu Muzeologie na MU se neminulo účinkem, nicméně oboru se nevěnuji. Už několik let se pokouším o nemožné, zbohatnout intenzivním prodejem čehokoli ... :) viz:Musíš to mít!  www.musistomit.cz Když náhodou nepracuji, což je stav opravdu výjimečný, tak se zajímám o svět kolem sebe.Baví mě historie psychologie sociologie architektura, umění a ve všem jsem lajk!  Navíc píšu statusy na FCB a instagram piju víno a i o něm něco vím, a píšu špatnou poezii, evidentně.  Vyšla mně sbírka básní: Hledání, kterou nikdo nechce! :D Politika mě zajímá, ale já nezajímám ji. Díky tomu, mě nechává úplně v klidu. :) Miluju zábavu a humor, který se snažím nikdy neztrácet.

Najdete mě taky tady: 

https://www.facebook.com/mischa.sancheess

https://www.instagram.com/mischasancheess/