Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J34i71ř29í 91L79i27b20e54r

17. 6. 2018 15:46

Nevím, jak bych mohl být hrdý na mstivého, virotického, nevypočitatelného dědka. Zvláště, pokud sestavením vlády pověří estébáka, a zřejmě i zloděje. To všechno je už tak přes čáru, že mi nezbývá nic jiného, než se za takovou kreaturu v čele státu stydět. Rv

17 13
možnosti
JH

Nevíte, pane Libere, a tvrdíte bez důkazů.

Styďte se, právem, za sebe.

7 8
možnosti
JD

"Prezident si totiž váží sám sebe, tak prostě nepotřebuje respekt křiklounů, politiků, novinářů ani nikoho dalšího. Vystačí si prostě s tím vlastním! Takže je mu u zadku, že se za něho stydí půl národa nebo víc."

Zdroj: https://schlauchova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=667076

Aha, a proto po třech letech pálí rudé trenky na brífinku, který ohlásil jako velkolepou událost několik dní předem.

5 2
možnosti

Ty tri roky mu ty trenky nepatrili, ziskal je rekl bych teprv nedavno a proc je palil je na videu, na ktere se asi jeho velice zaneprazdneni odpurci nemaji cas podivat.

1 4
možnosti
Foto

Mnoho povyku pro nic...a tak si to tak neberte....

4 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
5 2
možnosti
LM

S tím druhým kolem jste na omylu, kdokoliv kromě Hanniga by byl lepší než Zeman. A věřím, že i ten Hannig by se choval decentněji, nežli tento hradní alkoholický tlučhuba, který nás táhne zpět na Východ. A argument o vítězství v demokratické volbě si můžete ušetřit, tím horší výpověď to o Češích podává. V demokratických volbách již zvítězila řada demagogů, např. Adolf Hitler.

18 15
možnosti
ZB

Souhlas s pisatelkou bogu v tom, že ve druhém nebylo z čeho, nebo lépe z koho, vybírat. Drahoš mohl studovat a pracovat v kapitalistické cizině za komunismu a nemá žádný záznam u STB. Tedy vůbec žádný? Jak je to možné? A proto jsem volil ve druhém kole Zemana.

11 11
možnosti
MS

Až tak pravdu úplně nemáte. Malé dítě může ignorovat rodičovskou výzvu k pokání, ale také může mít výčitky svědomí. To je věc, která se nedá potvrdit, ale ani vyvrátit, protože každé dítě je individuální. Rozdíl mezi malým dítětem a starým psem je, že starého psa novým kouskům nenaučíte.

A srovnání s prací, také není úplně přesné. Souhlasím, že v práci zaměstnanec také nepracuje dle zadání zaměstnavatele. Ale v takovém případě obvykle přijde od zaměstnavatele podnět k lepším výkonům nejdřív domluvou, pak restrikcí ve formě srážek ze mzdy, vytýkacím dopisem, nebo výpovědí. Tohle jaksi u úřadu prezidenta není.

Jinak je to hezký článek. Na druhou stranu i stud za prezidenta je další forma svobody projevu.

1 0
možnosti
PK

Po několika prvních řádcích jsem si dal za cíl, dočíst váš blog do konce. Bylo to opravdu náročné, ale nakonec jsem to zvládl. Uf Uf. Nestydím se za sebe a jdu se podívat do zrcadla.

PS: pálení trenýrek jsem neviděl a ani mě to u prezidenta nijak nepřekvapilo.

6 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1853x
Podnikám, přemýšlím, pracuju, píšu, maluju bavím se a sním . Pět let věnovaných studiu Muzeologie na MU se neminulo účinkem, nicméně oboru se nevěnuji. Už několik let se pokouším o nemožné, zbohatnout intenzivním prodejem čehokoli ... :) viz:Musíš to mít!  www.musistomit.cz Když náhodou nepracuji, což je stav opravdu výjimečný, tak se zajímám o svět kolem sebe.Baví mě historie psychologie sociologie architektura, umění a ve všem jsem lajk!  Navíc píšu statusy na FCB a instagram piju víno a i o něm něco vím, a píšu špatnou poezii, evidentně.  Vyšla mně sbírka básní: Hledání, kterou nikdo nechce! :D Politika mě zajímá, ale já nezajímám ji. Díky tomu, mě nechává úplně v klidu. :) Miluju zábavu a humor, který se snažím nikdy neztrácet.

Najdete mě taky tady: 

https://www.facebook.com/mischa.sancheess

https://www.instagram.com/mischasancheess/