Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

J83a38n 21S43o92u21č82e78k

18. 6. 2018 10:29

Po přečtení celého Vašeho příspěvku dávám R^.

1 1
možnosti
KS

Jojo, to je ideální, starat se jen sám o sebe, politiku vymazat z hlavy, abych se za politiky a za Čechy, kteří volili toho sebestředného ignoranta, nemusel stydět. Vám to možná jde, ale mně ne. Mně není jedno, co si o nás myslí v zahraničí, mně není jedno, co 4 prezidentská období (včetně Klause) dělají a udělají s morálkou společnosti. To, jak se k tomu stavíte vy, je reprezentativní ukázka. Nestarat se, starosti nejsou moje starosti ale jejich starosti... To vám fakt nechybí úcta a respekt ve společnosti, pokora a chuť naslouchat jiným?

3 1
možnosti
Foto

Já se za prezidenta nestydím.

7 0
možnosti
KL

je to nejake zmatene. muzu se stydet za manzelku, protoze jsem si ji sam vybral, nebo za deti, protoze jsem je spatne vychoval, ale s vychovou tohoto cloveka jsem nemel nic spolecneho a za presidenta mi ho vybrali jini, tak at se stydi oni.

5 2
možnosti

Ale mě se nezrcadlí! Jsem v souladu s tím co dělá, protože jsem v souladu sama se sebou. Je to prezentace jeho osoby, nikoli má.

Zdroj: https://schlauchova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=667076

A pak přijedete někam do zahraničí, kde mají alespoň minimální potuchu o ČR a tam se Vás někdo zepta: "Prosím Vás, co to tam VY ČEŠI máte za prezidenta? Viděl jsem o něm v TV reportáž a přišel mi nějakej divnej."

3 2
možnosti
KL

obdobne se muzete ptat vetsiny zahranicnich hostu. nase nemecka rodina a pratele mi pri vzajemnych setkanich par poslednich let rikaji, ze o jejich politice se se mnou bavit nebudou. tak se bavime o Zemanovi,

0 0
možnosti
TK

Souhlasím s tím, že je chyba projikovat si svoje osobní problémy do Zemana. Ironické ovšem je, že drtivá většina Zemanových voličů ze svých osobních problémů viní církev, EU, uprchlíky, Havla nebo Pražáky. A pokud autorka vybízí k tomu, že se má brát Zeman s nadhledem - Jezevce z Vysočiny takto brát ještě lze, nejvyššího ústavního činitele s Mynářem a Nejedlým v zádech je ale nutno brát pokud možno vážně, protože jako takový může napáchat ještě mnoho škody, což mu samozřejmě půjde nejlépe, když se to ztratí v informačním šumu kolem spálených trenek. Považovat Zemana pouze za žoviálního staříka s černým smyslem pro humor a averzí k novinářům je chyba. Mimochodem, znám dost lidí, kteří se veřejně "Stydí za prezidenta", jsou to vesměs spokojení a pracovití lidé, kteří jinak žijí své normální životy a kteří si žádné komplexy nepotřebují léčit. Jenom jim jim není šumák, jak to u nás vypadá. Autorka patrně čerpala z jiného populačního vzorku.

8 5
možnosti
Foto

J61i31ř56í 28L30i62b15e45r

17. 6. 2018 22:39

Ano, ano, přesně tak R^ Hezky jste to napsal :-)

0 1
možnosti
Foto

Jak říkám já, není koho volit, volové už tam jsou.

3 0
možnosti
PK

a i dříve to tam obsadili...

0 0
možnosti
VB

Rozmáhá se takový nešvar. Titulek článku neodpovídá obsahu, resp. je v protikladu. Když vidím Zemana, tak mám takový pocit sudu, jako když jsem se díval na Borata a ten se pral s Arzamatem, oba nazí. A to nemám k nim žádný vztah. Tak jak má Zeman, jak píšete " u zadku" občany, tak ho mám třeba já.

Zde jsou jeho aféry: https://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=645439

Měl by být bojkotován, jenže to by ta současná nastupující diktatura o to rychleji zrušila ČT a další.

Proč by slušní lidé měli Miloši Zemanovi naslouchat a zabývat se výplody jeho mysli?

Zdroj: https://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=454164

1 5
možnosti
JU

J61o50s14e31f 43U36l60m56a90n

17. 6. 2018 20:39

Proč říkáte, že ho máte u zadku, když to není pravda?

1 1
možnosti
JK

J49a57n 65K43o12z26l91e33r

17. 6. 2018 16:06

Bóže můj kdy už konečně mnozí z Vás přestanou pomlouvat MZ nebo kohokoliv jiného. Všem těm bych doporučil jediné : smiřte se s tím protože už nic nenaděláte a jediné co Vás může utěšit že za 5 let dostanete možnost pomlouvat a dehonestovat někoho jiného a ujišťuji Vás že to bude se stejným nasazením jako doposud, prostě patříte k lidem kterým není nikdo dost dobrý, nejvíce mne zaujal postoj Jiřího Libera který zatím nic nedokázal krom jedovatých slin a pomluv

3 6
možnosti

Kdy to skončí? Až se trenclepal začne chovat jako prezident a ne jako rozmazelný děcko. Ohýbá si ústavu jak se jemu hodí, bourá zažitý (i ústavní) zvyklosti, v rámci svých povinností si vybírá vůči komu je bude nebo nebude plnit, i když mu toto rozhodnutí nepřísluší a dehonestuje všechny co si dovolí ho nepodpořit, nebo, nedej Bože postavit se na stranu jeho oponentů

1 3
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1853x
Podnikám, přemýšlím, pracuju, píšu, maluju bavím se a sním . Pět let věnovaných studiu Muzeologie na MU se neminulo účinkem, nicméně oboru se nevěnuji. Už několik let se pokouším o nemožné, zbohatnout intenzivním prodejem čehokoli ... :) viz:Musíš to mít!  www.musistomit.cz Když náhodou nepracuji, což je stav opravdu výjimečný, tak se zajímám o svět kolem sebe.Baví mě historie psychologie sociologie architektura, umění a ve všem jsem lajk!  Navíc píšu statusy na FCB a instagram piju víno a i o něm něco vím, a píšu špatnou poezii, evidentně.  Vyšla mně sbírka básní: Hledání, kterou nikdo nechce! :D Politika mě zajímá, ale já nezajímám ji. Díky tomu, mě nechává úplně v klidu. :) Miluju zábavu a humor, který se snažím nikdy neztrácet.

Najdete mě taky tady: 

https://www.facebook.com/mischa.sancheess

https://www.instagram.com/mischasancheess/